Wednesday, February 18, 2009

Abuso o Gipahimuslan?

Share this in Facebook. Just Click the Icon
Share

Lunes Pebrero 9, 2009. Pag mata nko sa buntag paminaw nako wala jud sa condisyon akong lawas, ako gi paminaw kung unsa jud ang hinungdan. Pipila ka minuto ako namatikdan na gi hilantan d ay ko, unya naka disisyon ko na dili lang usa mo trabaho para maka pa huway ko. Ni text ko sa akong amo para mananghid na dili lang usa ko ma tambong sa trabaho-an namo. Unya mi labay ang usa ka oras kapin ni text akong kauban sa trabaho, ni ingon siya na "Bay asa naka? Pirting Yaw2x ni sir diri." Ni tubag ko pina-agi sa text usab, "Ni text man ko niya bay, nananghid ko na mo absent ko kay gi hilantan lagi ko bay." unya mi tubag akong kauban "Wala kuno siya naka receive sa imong text bay, sige gihapon ug yaw2x."

Naka disisyon ko na textan nako ug balik akong amo para pormal na ako jud ang magpa hibalo. Unya nilabay na sad ang pipila ka minuto, ni text na pud akong kauban nako, "Bay...paeta ani oi, ako naman hino-on ang gi yaw2xwan pag ayo diri." Nalo-oy ko sa akong kauban mao nag ilis nalang ko para mo duty nalang. Sa pag abot nako sa trabaho-an, ni diritso ko sa akong PC unya kita akong kauban nako sa akong pa abot, iya ko gi do-ol ug gipangutana na "Oh bay...ngano ni ari paman jud ka? Diba gi hilantan man ka?" ako siya na gi tubag na "cge lang bay, kaysa maka sab-an mo diri kay tungod ni absent ko." Unya kita akong amo nako, igo ra siya ni tan-aw. Wala man gani bisan mi ingon man lang na "nganong ni duty man ka? o pahuway lang usa ka." Naka ingon ko sa akong kaugalingon, "ingon ani d ay ni kung manrabaho ta? Wala tay katungod na mo pahuway bisan na sakit ta?

Ni abot ang oras sa ting paniud-to, ni una ug gawas akong mga kauban. Namalihod ko nila na magpapalit ug tambal para mo ubos man lang akong hilanat. Unya sa ilang pag lunch break, ako ra ang nahibilin kay dili man pwede mag dungan kay walay ma hibilin sa opisina kay dili man mag close kung lunch. Unya ni sulod akong amo dayon pangutana na "Naunsa man d ay ka?" Ni tubag ko na "Gi hilantan lagi ko sir, ni text man ko nimo na mo absent lang usa ko." Human wala lang siya lain pangutana dayon gawas.

Pebrero 10, 2009 wala na jud nako ma kaya na mo duty karon adlawa kay murag ni samot akong hilanat, Ni tawag ko para sigurado na maka pa nanghid ug tarong sa akong amo, unya ni sugot siya na dili lang usa ko mo duty karon adlawa.Pebrero 11, 2009 Pag abot nako sa trabaho-an gi sugat ko sa ako usa ka kaubang babae, dayon ingon na "Kabalo ba ka na wala siya mi to-o na gi hilantan ka." Igo lang ko ni katawa sa iya gi sulti. Unya pag lingkod nako sa akong table, mao sad ang pag sulod sa akong kauban na isa.

Nangumusta siya kung maayo na ba akong balati-an. Human ni adto sad siya sa iyang lamisa, ako nabantayan na nag storya sila sa akong amo pero wala ko mag dahom na ako d ay ilang topic. Human nila ug istorya ni lakaw akong amo sakay sa iyang awto unya dayon dali2x ug dool nako ankong kauban na iyang ka istorya. Iya kong gi sulti-an sa ilang gi istorya-an "Kabalo ba ka bay unsa gi sulti ni sir sa ako-a?" ni ingon ko na "unsa man d ay bay?" nahibulong ko na nangutana. Ana siya bay ay na "Tan awa imong kauban, nangitom ug nang lagom. Dili ko mo to-o na gi hilangtan na siya, duda ko basin ni duwa na ug airsoft!" Dako kaau nakong kahiubos na mao na iyang pang lantaw, naa sad isa ka higayon na ni ingon siya namo na "Nahulog nalang d ay na second priority ni inyong trabaho diri?" naka igon ko na amo d ay unahon ang trabaho kontra sa among pamilya?Kung kamo naa sa akong sitwasyon, unsa man inyo angay buhaton?Maka ingon ba mo na makataronganon ni iyang gi buhat sa amo-a?

Unsay reaksyon ninyo?

(posteb by Penigabz)

Share this in Facebook. Just Click the Icon
Share

No comments:

Post a Comment